Natolin's Handmade

wtorek, 15 grudnia 2009

a praca wre...

Tak tak, praca wre, choć narazie od soboty odpoczywa :) Zrobiłam juz parę zdjęć, więc będę miała co pokazywać. Na początek wielka gromada kulek filcowanych na sucho. Naprawdę wielka :)








Z myślą o świętach ufilcowałam takich oto dwóxh kolezków:



Pan Bałwanek i Pan Mikołaj we własnej osobie :)





No, to na dziś tyle...



Miłego jutra, mimo zamarzających uszu i nosów :)



Zapomniałabym: sklep ILS (I Lowe Scrap) obchodzi swoje pierwsze urodziny. Narazie nie scrapuję, ale mam nadzieję w najblizszej przyszłości spróbować. Za to podglądam i zachwycam się ich produktami oraz papierowymi cudami, wyczarowanymi z nich przez scraperki z blogów, które podglądam :)


Sto lat!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...