Natolin's Handmade

wtorek, 18 maja 2010

Chwalipięta

Dzisiaj się będę chwalić :) Wczoraj miałam fajny dzień. Dostałam az trzy paczki naraz, w tym dwie cuksowo-wymiankowe. Tyle tego mam Wam do pokazania, że dzisiaj będą dwa posty pod rząd :P
No to po kolei. W kwietniu zgłosiłam się do wymianki wiosennej u Dusi. A to miało się znaleźć w przesyłce:
- jako główny prezent - "ozdoba wiosenna, która ma się pięknie prezentować"
- hendmejdowa kartka
- przydasie

Ja dostałam fajne skrapowo-dekupazowe prezenciki od Kiciuli



Buzia to mi się od ucha do ucha śmiała jak zaglądałam do paczki i wyciągałam prezenty!

Ramka jest super i już w niej siedzi zdjęcie Norberta, czyli dziecka mojego :)






A ja miałam przygotować wymiankowe cosik dla Madi. Oto jak wyglądała paczucha:



Nie miałam problemu z doborem ozdoby, bo Magda jest skraperką, więc posłałam jej biżuty. Dekupażową, słoneczną broszkę:



I kolczyki ze szklanych koralików, dobrane kolorystycznie do brochy (jak się okazuje, do Magdy też, bo lubi zielony!).


A przydasie dorzuciłam takie:



Długie kawałki koronek i serwetki. No i na koniec musiałam wydziergać jeszcze kartkę. To chyba pierwsza moja próba scrapowa z wykorzystaniem prawdziwego papieru do scrapów. Wyszła tak:






No, więc to była pierwsza partia prezentów...
p.s. dzisiaj miałam kontynuację tego wspaniałego poniedziałku - moja brocho-spinka (post poniżej) wygrała w wyzwaniu w Art-Piaskownicy!!!!!!!!!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...