Natolin's Handmade

czwartek, 13 maja 2010

deku, deku

Dzisiaj troszkę dekupazyków :) Jak zwykle zrobione daaawnoo (w marcu?), ale ostatnio nie mam weny na decoupage, a czasami w ogóle na nic... No nevermind :) Oto i one:
Bransoletka w kolorze złamanej bieli MOJA :)



Broszka retro-zegar MÓJ :)


Nieśmiertelnik w wersji folk również MÓJ :)






Kolczyki muzyczne, u góry szklana perła - do sprzedania



Broszka rózana - do sprzedania



Broszka z ptaszkami - do sprzedania



Broszka z fragmentem obrazu Klimta - do sprzedania



Hehe, jakoś tak wyszło, ze połowa to moja :) Ale ja lubię sobie coś zrobić. Nie jest tak, że "szewc bez butów chodzi". Z resztą od tego się właściwie zaczęła moja przygoda hendmejdowa...
Miłego piątku!!!



1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...