Natolin's Handmade

niedziela, 30 maja 2010

Kartki

W przypływie scrapbookingowej weny, z zakupionych ostatnio papierów i przydasi z wygranych cuksów i z wymianki, wytworzyłam karteczki. Sztuk cztery :)
Fioletowa. kwadratowa.

Z ornamentem, kwadratowa.


W groszki, podłuzna.


Kwiatowa, podłuzna.


Jakby co, to ta z ornamentem i ta w groszki są do wzięcia!!


Dzisiaj w ramach Dnia Dziecka (będzie u nas trwał tydzień! :)) wybraliśmy się do Łazienek Królewskich. Rzadko jeździmy w miasto, ale od czasu do czasu trza. Nieprzytomna jestem jak pierun, zresztą Główny Zainteresowany równiez był. Szaleństwo, duchota i tłumy ludzi :) (narzekam, jakbym co najmniej z 50 miała na karku :) Ale przynajmniej pocykałam trochę fotek. Oto jedna z nich - Jego Wysokość Paw Królewski na stokrotkach :D



Miłego i spokojnego tygodnia!! W końcu to tylko trzy dni :P

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...