Natolin's Handmade

poniedziałek, 10 maja 2010

naszyjniki

Jakiś miesiąc temu (a może więcej?) miałam fazę na robienie "mieszanych" naszyjników. Czyli robionych z kamieni, kulek filcowych i ewentualnie elementów decoupage. Kilka już pokazałam ostatnio na blogu, a oto następne. UWAGA! Dużo zdjęć :))
Naszyjnik w kolorach ziemi, ale z róźem :), kulki filcowe, metalowe, kamienie (jaspis, piasek pustyni, agat, masa perłowa), koraliki akrylowe, szklane crackle i drewniane - do sprzedania






Długi naszyjnik w stonowanych barwach, kulki filcowe, kulki szklane i z rózowego kwarcu, koralik lampwork - do sprzedania





Naszyjnik w barwach jesieni, kółko decoupage, kamienie (agat, masa perłowa, marmur, koral, piasek pustyni i inne) - do sprzedania








Naszyjnik pastelowy, kulki filcowe, lawa wulkaniczna, niebieski koral, koraliki szklane i szkło weneckie, koraliki akrylowe - do sprzedania









Mam nadzieję, ze ktoś tu dotarł :) To tyle na dzisiaj...
Aha! A takie kwiatuszki sobie dzisiaj kupiłam na poprawę nastroju, bo jakiś taki miałam dzień cięzki... Niezapominajki...



Nawet mój Syn tuz przed zaśnięciem skwitował: "Co za dzień!". Nie wiem skąd to wziął, ale się ubawiłam po pachy :) Bo on tez miał dzisiaj jakiś kiepski nastrój...
dobrej nocy i miłego wtorku!!





3 komentarze:

  1. wow! wow! wow!
    wonderful works! amazing!

    OdpowiedzUsuń
  2. Natolin, dziękuję za udział w moim candy, teraz siedzę i podliczam :-) Wyniki jeszcze dzisiaj.
    Rozgościłam się na Twoim blogu!
    Naszyjniki niesamowite :-)
    Pozdrawiam słonecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się Twoje mieszane naszyjniki. Dokładnie takie jakie lubię:)
    Pozdrawiam ciepło pomimo jesiennej pogody za oknem!
    P.S. Wybacz, że nie wzięłam udziału w Twoim zaproszeniu zdjęciowym. Umknęło mi to całkowicie podczas a to choroby, a to późniejszego wyjazdu... Postaram się poprawić w przyszłości:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...