Natolin's Handmade

sobota, 15 maja 2010

Wyzwanie

Zainspirowałam się wyzwaniem w Art-Piaskownicy: Rękoczyny nr3 - wiosenna ozdoba do włosów. Miałam kilka pomysłów, ale udało mi się zrealizować tylko jeden. Wyszła mi broszko-spinka, w kolorach raczej nie wiosennych :) Ale za to jaka fajna :) Troszkę w mrocznym stylu, z guziczkiem z czaszką itp. Wszystko szyte ręcznie (nie jestem niestety mistrzem w szyciu...). Oto ona:

Tu na włosach :) Zdjęcie robione na szybko i przy słabym świetle, dlatego trochę nieostre. A w tle Stefan i T-bone ;)


Jako broszka:


Ale najlepiej się narazie czuje na mojej torbie:


buziaki weekendowe



edit: zapomniałam dodać, że oczywiście pomysł na tego białego "puchatego" kwiatka nie mój :) widziałam go u Llooki (patrz blogi po prawej stronie)

4 komentarze:

  1. bardzo fajny pomysł , i kolory :)
    dzieki za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spinko-broszka wyszła Ci super, a na te wiosenne deszczowe dni pasuje jak ulał :).

    OdpowiedzUsuń
  3. Czesc Natalko, paczuszka dotarla ;) Zawartość śliczna, kolczyki są super lubię zielony kolor ;)i koroneczki i serwetki też się przydadzą , może stworzę tak piękną ozdobę jak Twoja powyżej ;)
    Jeszcze raz dziękuję i pozdrawiam Cię cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  4. fajniutka - a ile zastosowań????

    a ja jestem tu :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...