Natolin's Handmade

sobota, 5 czerwca 2010

Tylko.

A dzisiaj mam do pokazania tylko zwykłą bizuterię. To znaczy bez elementów filcowych czy dekupazowych. Część powstała dawno, część jeszcze dawniej :))
Kryształkowe długie, na zamówienie SPRZEDANE


Zawieszka do telefonu, na zamówienie SPRZEDANA

Masa perłowa zatopiona w czymś :)) SPRZEDANE



Jeszcze jedne kryształkowe, na zamówienie SPRZEDANE



Ze szkła dmuchanego MOJE :)



Z koralikami FIMO i szkłem, do sprzedania



Bransoletka z masą perłową i howlitem, wzorowana na bransoletkach z charmsami :) SPRZEDANA



Duze koła z masą pełową, do sprzedania



Gronka z masy perłowej, z łańcuszkami, do sprzedania



Jakiś czas temu (ło matko - to było w kwietniu!) postanowiłam spróbować z WIRE WRAPPINGIEM. Powstały wówczas trzy pary kolczyków. Nie są idealne, no wiadomo...

Duze z akrylem - juz poddane utylizacji :), tzn. rozbrojone...


Z akrylkami w kolorze bursztynu, do sprzedania



Z kryształkami SPRZEDANE



Moze jeszcze kiedyś spróbuję poowijać troszeczkę...

A na zakończenie:



KOKTAJL TRUSKAWKOWY
To chyba moja ulubiona postać truskawek!! mniam
pozdrawiam słonecznie!!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...