Natolin's Handmade

sobota, 12 czerwca 2010

Wymianka motylkowa

W międzyczasie brałam udział w jeszcze jednej wymiance:

Wymiankę organizowała Autorka bloga PO NITCE DO KŁĘBKA. Głównym elementem miało być coś z motylem i bardzo kolorowego...
Ja dostałam paczuszkę od Meririm


Piękny haft!!



A swoją posłałam do Loreny


Wszystko (prawie) było z motylkiem :) Brelok dekupazowy, kolczyki z motylkami, skrapowe pudełeczko na nie i skrapowa karteluszka, a do tego pakiecik serwetek...







Jeden z motylków z wymiankowej paczuszki przysiadł na skrapuszkowym notesiku :)




Wymianka się udała. Znów miałam szczęście, bo obydwie osóbki haftują, więc zero problemów :) Ciekawe, kiedy natrafię na kolejną tego typu akcję, bo baaardzo mi się podoba!!!


Pozdrawiam Was cieplutko!!! A mnie coś gardzioło boli :(


2 komentarze:

  1. Śliczne prezenty! A jak masz ochotę na kolejną wymiankę to zapisz się na blogu Kasi: http://obsesjakasiulka.blogspot.com/
    Pozdrawiam. Lucyna

    OdpowiedzUsuń
  2. Heh ja taka roztrzepana że dopiero teraz tu jestem xP cieszę się że się podobało :P a list 'miłosny' został w domy i jakoś tak wyszło, że już go nie wysłałam ^^ pozwalam sobie pożyczyć jedno zdjęcie bo sama zapomniałam zrobić :**

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...