Natolin's Handmade

piątek, 25 czerwca 2010

Zwykłe biżuteryjne

Nie z filcowych kulek i nie w decoupage'u...
Rózowe, imprezowe piórka, u góry szkło malowane.


Kryształki.


Etniczne, z drewnem.



Pawie pióra.



Filcowa, kombinowana broszka dziecięca ;)




Puszyste kulki, u góry szklane perły.




Postanowiłam, ze w postach nie będę zamieszczać info o dostępności. Wszystkie przedmioty, które mozna jeszcze kupić, będę umieszczać w galerii "DO KUPIENIA"
A dla Was, moje drogie Zaglądaczki, obmyślam juz candy z okazji pierwszej rocznicy blogowania. Bądźcie czujne!!!





2 komentarze:

  1. Śliczny komplecik z Pawimi piórami.
    Zupełnie w moim typie:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. hmmm, no akurat pawie pióra zagarnęłam dla siebie, ale w razie czego zawsze można zrobić kopię na życzenie :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...