Natolin's Handmade

niedziela, 18 lipca 2010

Szkatułka z kwiatami

Witam Was wszystkich serdecznie juz z Warszawy :) Trochę mi dziwnie w domu, muszę się na nowo ustawić na zwykły tryb dnia i własny język :)
Muszę nadrobić zaległości w postach, bo zabrałam ze sobą fotki na wyjazd, ale nie miałam w ogóle czasu na pisanie postów... Dzisiaj Wam pokazę drugą z serii duzych szkatułek (pamiętacie szkatułkę z misiami?). Jest to szkatułka kwiatowa. Wierzch oklejony serwetką, ale do boków po raz pierwszy wykorzystałam papier ryzowy i jestem bardzo zadowolona :)


















No i oczywiście przypominam o swoich cuksach!! Bo coś mało Was :)
[cuksy znajdziecie w poście ponizej, lub poprzez kliknięcie w bannerek z prawej strony]







Upalne pozdrowienia!!!

4 komentarze:

  1. Na Candy zapisałam się już wcześniej a pudełeczko śliczne!!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama jestem ciekawa papieru ryżowego i ryżowych serwetek,do tej pory uzywalam tylko serwetek.Pewnie sie kusze.Bardzo mi się podoba motyw ktory uzylas do zdobienia tych pudełeczek.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten papier ryżowy również bardzo lubię.Szkatuła bardzo ładna!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...