Natolin's Handmade

niedziela, 29 sierpnia 2010

Scrapowo mi :)


W sierpniu zdarzyło mi się kilka razy wykonać pracę na wyzwania Scrapujących Polek. Oto kolejna ich porcja.

Pierwsza jest zawieszka (nie pamiętam czy już ją pokazywałam) na wyzwanie Mixedmedia pod tytułem "Zatrzymać kawałek lata". Należało wykonać przedmiot wg następujących wytycznych:

"Należy wykonać dowolną pracę o nietypowej teksturze ( np. pasta strukturalna, farby, crackle, czy tez inne media) z wykorzystaniem: suchych kwiatów, gazety, zużytych znaczków pocztowych i farby lub tuszu."





Następnym wyzwaniem była wtorkowa kartka. Było to wyzwanie pierwszego gościa portalu Scrapujących Polek (była nim Znana pewnie Wam Fryne). A takie były wytyczne:

"- stwórz kartkę w dowolnym formacie, kształcie, kolorystyce, stylu
- główną ozdobą kartki mają być KWIATY - te gotowe, ale także w każdej innej formie i technice - stemplowane, wycinane z papieru, quillingowe, dziergane na szydełku, zrobione z materiału (wstążek), rubonsy, naklejki
itd...
- na kartce mogą pojawić się także inne dodatki, ale KWIATY mają być w roli głównej
- KWIATÓW na kartce ma być tyle... ile kartka zmieści, powinno być bogato i warstwowo :)"




I ostatnia, świeżutka jak bułeczki (bo robiona wczoraj, a właściwie dzisiaj w nocy) scrapowa rzecz - potrójny obrazek, w stylu babcino-rustykalnym. Wykonany na wyzwanie Alteredart z tego tygodnia. Wytyczne były takie:

"- praca według obowiązującej w tym tygodniu mapki !!!
- użycie podkładki korkowej, minimum 1 sztuka,
- użycie koronki,
- użycie minimum 2 rodzajów papieru,
- kolorystyka, forma, przeznaczenie - dowolne!
- styl do wyboru: vintage / schabby chic / starociowy."







Niestety nie pokażę Wam jak wygląda ta mapka, która w Scrapujących obowiązuje przez cały tydzień, bo zapomniałam wkleić obrazek.

W każdym razie przy tworzeniu tej pracy zainspirowałam się również candy z wyzwaniem, które organizuje Edzia o TUTAJ, dlatego i tam ją zgłoszę :)))

p.s. materiały do tego obrazka i niektóre do poprzednich prac pochodzą ze scrap.com.pl :)

pozdrawiam Was niedzielnie i uważajcie na deszcz!! :))

5 komentarzy:

  1. babcino-rustykalna mnie zauroczyła! śliczna ozdoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. Čudovito!!!
    Povej mi, česa ti ne znaš?
    Pozdravček :-))

    OdpowiedzUsuń
  3. Zapraszam do zabawy: http://wytworkiedi.blogspot.com/2010/08/lubie.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękna zawieszka!!!Cieszę się, że spróbowałaś:)))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...