Natolin's Handmade

sobota, 11 września 2010

Coś dla siebie ;)


A nawet kilka cosiów :)) Zrobiłam je dla siebie z okazji imienin. Kupiłam sobie wtedy na prezent trochę półfabrykatów i większość z nich wykorzystałam do swojej biżuterii :)) Trochę egoizmu nie zaszkodzi. No to chwalę się:

Bransoletka z pandorkami (pandorki kupiłam wcześniej), gruby skórzany rzemień i srebro


Kolczyki z porcelanowymi matrioszkami i fasetowanym onyksem.


Gotowe zdobione koła a la decoupage :) i ukochane kryształki.


No i wielkie korale, z kulek filcowych oraz ogromnych kul porcelanowych. Całość na sznurku związanym z "babciną" koronką ;)





No to koniec chwalenia się.

Miłego weekendu!!!

3 komentarze:

  1. Podobają mi się Twoje pracy, utrzymane sa w folkowym klimacie, który uwielbiam(oczywiście w umiarze)

    OdpowiedzUsuń
  2. jest się czym chwalić, bo biżu śliczne :) a z okazji imienin wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. a dziękuję, dziękuję, strasznie mi miło, że się moim czytelniczkom podobają moje prace :)))

    Kiciulko - dziękuję za życzenia, choć imieniny miałam już dawno :P 27 lipca :))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...