Natolin's Handmade

czwartek, 14 października 2010

Rozdawałam


Wczoraj pokazałam, co dostałam, to dzisiaj pokażę, co rozdawałam :))

Jak pewnie część z Was pamięta organizowałam zabawę w "złap licznik". Nagrodę otrzymała ode mnie Agnieszka/Joie. A w paczuszce było:


Filcowy mega kwiat, filcowe etui i dwie pary delikatnych kolczyków (tak myślałam, że córy Agnieszki się nimi podzielą).



Agnieszce się spodobały moje filcaki i już jesteśmy umówione na prywatną wymiankę :)))))

Druga paczuszka, która poszła w świat to wymiana jesienna. Do Shiraji poleciały takie oto skarby:




Fajnie jest rozdawać, ale dostawać oczywiście też. Nie zaprzeczę :)) Chciałabym kiedyś wygrać jakieś candy... A zabawa w wymianki tak mi się spodobała, że już zapisałam się na kolejną - aniołkową (patrz banner po prawej stronie).

pozdrawiam Was cieplutko!!

2 komentarze:

  1. piekne rzezy rozdalas :* buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś super niespodzianki :).

    Natalko dostałam już Twoje ATC są prześliczne. Zwłaszcza te malowane :).

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...