Natolin's Handmade

wtorek, 12 października 2010

Wędrujące pudełko


Hurra wreszcie jest! Wreszcie do mnie dotarło! O czym mowa? Już śpieszę z wyjaśnieniami :)

Otóż jakiś miesiąc temu zapisałam się w Craft Imaginarium do gry/wymiany/zabawy (jak kto woli) w Wędrujące Kolażowe Pudełko. No i po miesiącu wędrowania po Warszawie, wreszcie zawitało u mnie :)


Powinnam wyciągnąć 12 rzeczy, ale nie mogłam się oprzeć i wyciągnęłam 14 :))


Oddałam również 14, o takich rzeczy:


[zamiast różowych związanych wstążeczek wrzuciłam zielony szklany kamień :))) ]

Miłego popołudnia i wieczoru. Ja dalej umieram, a do lekarza dopiero jutro :(

3 komentarze:

  1. Fajnie, że jest u Ciebie pudełko, ja cierpliwie czekam na swoją kolejkę;)
    Łączę się w choróbsku...

    OdpowiedzUsuń
  2. no ja się wreszcie doczekałam :)) jest fajowe!!
    no i dziękuję Humko :))

    OdpowiedzUsuń
  3. oj, babo. miałaś dać znać jak dotrze.
    poproszę koniecznie o maila jak coś stworzysz, dobrze?
    a wysłałaś już do Finn?

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...