Natolin's Handmade

sobota, 13 listopada 2010

Zaległościowo-wymiankowo II


Dzisiaj druga odsłona moich zaległych wymianek :)) Tym razem była to wymianka prywatna. Agnieszka (Joie) chciała mieć komplet biżuterii filcowej, który pasowałby do filcowanego kwiatka, który dostała ode mnie jako nagrodę o tutaj. Komplecik powstał o taki:





A w ramach niespodziewajki dorzuciłam filcowane serduszko - moją nowość. Już niedługo zaprezentuję Wam takie serduszka w wersji świątecznej. Serduszko dla Agnieszki było w wersji surowej :)


A ja od Agniesi dostałam takie piękne, szyte serduszka - sama sobie wybrałam :)))


I niespodziankę - przecudny, przepiękny, przewspaniały naszyjnik frywolitkowy. Aga napisała, że to jej początki z tym rodzajem rękodzieła - a moim zdaniem jest idealny!!



Nioo, to by było na tyle :))

Miłej soboty!

4 komentarze:

  1. Veliko lepega spet pri tebi :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta fioletowo-różowa bransoletka jest boska. Uwielbiam takie kolory!

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne tworki! i te otrzymane również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne i.... moje :) Jeszcze raz dziękuję za te cudowności :*

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...