Natolin's Handmade

piątek, 12 listopada 2010

Zaległościowo-wymiankowo


No, mam trochę zaległości do pokazania, więc zaczynam od wymianek :) Na pierwszy rzut idzie wymianka ZAPAŁCZANYMI PUDEŁKAMI zorganizowana na Craft Imaginarium. W parze byłam z Milą, a nasze pudełka wędrowały przez pół Europy :))

Ja przygotowałam takie pudełeczko:


Typowo jesienne mi wyszło i w dość spokojnych kolorach jak na mnie :) A w środeczku było to:



Mila zaś zrobiła pudełeczko mega kolorowe. Zawartość również we wszystkich kolorach TĘCZY.



Zabawne, że nawet przy takich małych pierdółkach jak pudełka od zapałek, można zauważyć różnice kulturowe - brytyjskie pudełeczka są płaskie, mniej więcej o połowę cieńsze niż polskie :) Aż dziw, że zmieściło się tam tyyyle guziczków :))) I w ogóle dużo jest tych różnic, nawet przy takich drobiazgach :))


A tu jeszcze fotka ATC z wymianki, o której już pisałam. Taki komplecik dostałam ja:


Miłego dnia!!!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...