Natolin's Handmade

środa, 29 grudnia 2010

Scrapowe zaległości świąteczne


Tak jak obiecałam - pokazuję jeszcze trochę zaległości świątecznych. Dzisiaj to będą prace scrapowe w większości robione na wyzwania Scrapujących Polek.

Dwie kartki "bombkowe" na wyzwanie kartkowe nr35. Znaczy na wyzwanie była ta czerwona, a że nie mogłam się oprzeć to powstała i niebieska :))




I jeszcze ATC, w sumie bardzo podobne do kartek (ATC#44)


Zielone świąteczne LO (scrap#83)



Calineczki, moje pierwsze w życiu :) Na wymianę SP (inchieswymiana#2) - również świąteczne.


I jeszcze kartka z Mikołajem (kartki#36).


I znowu się nie powstrzymałam i wykonałam drugą podobną (bardzo spodobało mi się takie kartkowanie jakby kompletami).



No, to ze scrapowców świątecznych to już wsio :) Najbardziej mnie cieszy, że wszystkie świąteczne kartki rozeszły się jak ciepłe bułeczki :) A to znaczy, że się podobają ;))

Miłego wieczoru i dobrej nocki!

P.S. Jak tam plany sylwestrowe? :P

1 komentarz:

  1. jakie slicznosci :)
    takie delikatne i pelne gracji

    poza tym przegladam twojego bloga (ktory to znalazl sie w moim dziale "blogow, ktore przegladam") i jestem zachwycona twoimi pomyslami =]
    jesli bedziesz miala chwilke, mozesz wpasc takze do mnie
    http://greenbow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...