Natolin's Handmade

środa, 5 stycznia 2011

Trochę lata...


No właśnie, będzie trochę lata tej zimy :) Chcę Wam pokazać mój pierwszy scrapowy album. Wykonany na materiałach z wakacyjnego kitu ILS. Ale udało mi się go zrobić dopiero w listopadzie :)

Album ze zdjęciami mojego Szkaraba, ale niestety jak zwykle z powodów osobistych zdjęcia zamazałam :/ Mam jednak nadzieję, że widać mimo wszystko klimat tego albumiku.














Czasami myślę sobie, że chciałabym się Wam pochwalić moim synciem :) no, ale nie mogę... Pewnie i blog cieszył by się większą popularnością, gdybym pisała więcej od siebie, a nie tylko o swoich pracach. No, ale cóż zrobić... Miało być radośnie i letnio, a tu wyszło inaczej. Ale bym chciała, żeby już było lato!!!!



Miłego piątku Wam życzę!!
I przesyłam gorące, letnie całusy! :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...