Natolin's Handmade

niedziela, 13 lutego 2011

Wyzwaniowo na SP


Dzisiaj pościk zbiorczy z kilkoma pracami na wyzwania Scrapujących Polek.

Kartka "Przepraszam" na wyzwanie kartkowe nr37 - obowiązywała mapka :)




Kolorowa koperta na 35 wyzwanie mixed media. Należało wykorzystać kopertę, ale tak, by można ją było nadal użyć (miała mieć również znaczki i miejsce na wpisanie adresata). Moja koperta bąbelkowa ma na sobie: tusze pigmentowe nakładane gąbeczką (+maski), tusz kreślarski psikany mini misterem i perfect pearlsy rozwodnione (również z mini mistera), do tego stemple, kropelki i distress rock candy na kodzie kreskowym.





Tag na 37 wyzwanie mixed media "kochać, jak to łatwo powiedzieć". Należało oczywiście, jak to w mixed media bywa, wykorzystać kilka mediów, a motywem przewodnim miało być serce. Mój tag ma na sobie: przezroczysty embossing, tuszowanie tuszem distress, boki stemplowane, serce z embosowanym wzorem, bilet pokryty distress rock candy. Całość na koniec spsikana glimmer mistem w kolorze pearl,





A to nie jest nic wyzwaniowego. Takie małe karteczki wykonałam jako podziękowania dla osób, które wylicytowały na moich aukcjach WOŚP pluszaki.



Spokojnej niedzieli!!!!!

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...