Natolin's Handmade

czwartek, 19 maja 2011

Co by tu pokazać?


Zawsze się zastanawiam, co Wam tym razem mam pokazać. Jest sporo jeszcze rzeczy, które powinny być pokazane już dawno i sporo tych zupełnie świeżutkich. I nigdy nie wiem na co się zdecydować...

To może dzisiaj znowu coś z dekupażu? Ok, w takim razie dziś chustecznik.

Kwadratowy chustecznik w kolorze oczywiście mojej ukochanej kremowej bieli. Ze spękaniami jednoskładnikowymi (efekt jak na starym drewnie) w kolorze morskim. Wzór z papieru ryżowego. Całość bardzo romantyczna i delikatna.



I po kolei wszystkie ścianki:






Piękna dzisiaj pogoda. Mam nadzieję, że już tak będzie cały czas!
Życzę Wam duuużo słonka :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...