Natolin's Handmade

niedziela, 3 lipca 2011

Podziękowania


Dzisiaj pokażę Wam kartki, które przygotowałam dla "naszych" pań przedszkolanek z okazji zakończenia roku. Zrobiłam hurtem cztery kartki, wszystkie do siebie bardzo podobne, z tym że w różnych kolorach. W środku miały oczywiście życzenia i rysunek narysowany przez mojego syna. Bo to właściwie były kartki od niego :)

Tak się prezentowały wszystkie razem w słoneczku na balkonie:


Kartka turkusowa dla pani Ani.



Rysunek w środku: różowe auto, czarna droga, literki X i W (eks i dablju :P).


Fioletowa kartka dla pani Ewy.



Rysunek w środku: pani Ewa idąca do pracy na piechotę po dziurawych ursynowskich chodnikach :).


Kartka bordowa dla pani Beaty.



Rysunek w środku: żółty kwiat z zieloną łodyżką i jakiś wir.


Kartka żółta dla pani Małgosi.



Rysunek w środku: duże słońce, chmura i fioletowy samolot.


Każda zapakowana w imienną kopertę:


Miłej niedzieli!!

5 komentarzy:

  1. karteczki są cudowne :)
    sprawdz proszę pocztę

    OdpowiedzUsuń
  2. żółta i czerwona -moje faworytki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mam swoje podziękowania, cudne są , bardzo dziękuje!

    OdpowiedzUsuń
  4. też dolepiłam malunki, portrety pań przedszkolanek, były wzruszone i zachwycone :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny pomysł z karteczkami dla pań,
    zdolna ty, zdolny syn! :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...