Natolin's Handmade

środa, 13 lipca 2011

W kolorze


Dzisiaj znowu kolejne karteczki, w bardzo radosnych, letnich barwach. I na dodatek żadna nie jest postarzana tuszem, co u mnie ostatnio jest co najmniej nagminne :))

Pierwsza wykonana na 22 wyzwanie Lemonade. Trzeba użyć trzech kolorów: fioletowego, zielonego i różowego. Ja skorzystałam z żywszych i bardziej wyrazistych odcieni.



Dodatkowo zgłaszam ją też do wyzwania ILS - Papier miesiąca nr3. Tym razem chodzi o ten fioletowy z kolekcji Meadow Sorbet.


A na dokładkę kartelucha na zeszłotygodniowe wyzwanie SP. Trzeba było wykonać kartkę według mapki, a że mapka dość złożona, to wyszło sporo warstw :) Ale jestem baaardzo zadowolona :)





Przesyłam uściski!!

2 komentarze:

  1. Krasni sta obe, me pa zanima s čim takole nasekljaš robove, da niso ravni?
    Pozdravček

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna kartka (obie). Dziękujemy za udział w wyzwaniu:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...