Natolin's Handmade

wtorek, 9 sierpnia 2011

Scraperski miesiąc


Na blogu sklepu Craft4You zostało ogłoszone jakiś czas temu całomiesięczne wyzwanie. Postanowiłam wziąć w nim udział, zwłaszcza, że nie ma jakiś wielkich wymagań.

Pierwszym tematem jest złoto. Trzeba wykonać coś, co będzie zawierało przynajmniej 20% złotego koloru.

Ja postanowiłam zrobić notes. Nie jest to pierwszy notes, który zrobiłam (nie chwaliłam się - zakupiłam wreszcie BIA i wpadłam w szał bindowania :) ), ale te wcześniejsze, pokażę kiedy indziej :))


Notes z brązowym papierem. Złoty embossing i dużo maziania paluchem złotą farbą (oczywiście prawie nie widać tego na zdjęciach).


W środku papier "rycinowy".


Przypomina (moim skromnym zdaniem) stare księgi oprawione w złoconą skórę :)


Oczywiście nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam drugi, podobny.


Wszystko identyczne. Różni się tylko papierem w środku i na zewnątrz.


Aaa, no i sprężyny ma białe, bo w chwilowym amoku tworzenia dopadło mnie jakieś zaćmienie i byłam święcie przekonana, że vintage'owych już nie mam. Pomazałam więc złotą farbą trochę :)


Tu razem.


A tu fotki w mocnym słońcu. Chciałam, żeby było lepiej widać złotą farbę. Nie widać :( Ale za to embossing idealnie...



I tyle w tym temacie. Już niedługo kolejne prace na to wyzwanie (może jeszcze dzisiaj?).

Spokojnego wieczoru :)


3 komentarze:

  1. oba są BOSKIE:) totalnie vintage:) klasa sama w sobie, ach.....

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne notesy!!! Podziwiam Twoje zdolne rączki!!

    OdpowiedzUsuń
  3. suuuper takie orientalne są :D fioletowy rządzi :D

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...