Natolin's Handmade

poniedziałek, 19 września 2011

Mam i ja!!


Mam, od czwartku, ale dopiero dzisiaj nadarzyła się okazja pokazania :) Projekt Zeszyt przeprowadzony przez Michelle z Miszelkowego schowka dobiegł końca i każda otrzymała swój złożony zeszyt. Zapakowany tak:


A wygląda tak (ale jakieś dziwne światło było i zeżarło linie na nalepce):


Moje strony to kartki wyrwane ze starej książce o dziejach polskiego oręża :) Każda kartka była ostemplowana, ale tylko ok. pięciu tym samym stemplem. Niestety nie zrobiłam zdjęcia wszystkich. Na szczęście moje kartki nie były tak skromne, jak się martwiłam, a poza tym mnóstwo to były kartki ze starych książek (dodatkowo ozdobione lub nie). 


No, to chyba na tyle. Mam nadzieję, że jeszcze kiedyś zostanie zorganizowany taki projekt :) Bo fajna zabawa. Miszelko, dziękuję za poświęcenie :)

Miłego dnia!!

2 komentarze:

  1. To bardzo fajna zabawa, prawda :)? chętnie wzięłabym udział w jeszcze jednym podobnym projekcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super sprawa z takim projektem :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...