Natolin's Handmade

poniedziałek, 7 listopada 2011

Szklaczki-składaczki


Dzisiaj znowu na pokład wchodzą proste "składaczki". Wykonane jak zwykle u mnie - czyli większe z mniejszym :)) W większości szklane, stąd tytuł posta.

Czachy - szklane koła i szklane kulki.


Kontrastowe - szklane koła i różowe szklane kulki.


Po holendersku - szklane kółeczka i niewiele od nich mniejsze szklane kule.


Czarne serca - szkło weneckie, sopelki - akryl.


Zielone serca - szkło weneckie i szklane perełki.


Różane - akrylowe kule obciągnięte materiałem i szklane perełki.


That's all :))) Dzisiaj skromnie :))

Wysyłam Wam uściski i słoneczne ciepełko!!


5 komentarzy:

  1. Prócz tych czach to reszta mi pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w parze numer 2 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten trupi motylek mnie rozwalił :D
    a serduszka są śliczniusie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 2 i ostatnie są najlepsze moim zdaniem:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Materiałowe kule boskie...pierwszy raz takie cudo widzę :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...