Natolin's Handmade

czwartek, 10 listopada 2011

Zaległościowe


Dzisiaj taki troszkę zaległościowy post :)) Mam dwie rzeczy do pokazania, a jakoś nie mam z czym ich dobrać,  żeby był osobny post.

Pierwsza zaległość jest naprawdę zaległa :) Jest to LO zrobione jakoś w czerwcu. Ja właściwie nie robię takich scrapów, bo jakoś mi tak szkoda materiałów :) Wole machnąć kartkę, bo można ją jakoś spożytkować, a lo tylko leży :) Ale może kiedyś poczuję miłość do tej formy?

W każdym razie tego LOsa zrobiłam po warsztatach z Finn. Chciałam wypróbować to, czego się nauczyłam :) Ale, że mało mam mgiełek i niewiele dodatków, to takie niezbyt bogate wyszło.




Druga zaległość jest młodsza. To jeszcze jeden notesik z farbowanymi kartkami. Bardzo prosty, bo jak zawsze ten GaleriowoPapierowy papier załatwia wszystko :))




Miłego dnia!!

ps. Właśnie przyszedł do mnie zeszyt z drugiej edycji miszelkowego Projektu Zeszyt!! Ale jest cudny!! Na pewno nie omieszkam Wam go pokazać :)

pps. Jeszcze dzisiaj albo jutro pojawi się na blogu nieco marketingu - dla dzieciaków :) A później nawet konkurs!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...