Natolin's Handmade

środa, 18 stycznia 2012

Babcia i Dziadek / Grandma and Grandpa


Jako, że zbliża się wielkimi krokami Dzień Babci, a potem Dzień Dziadka, to dzisiaj będzie właśnie o tym. A co można zrobić innego niż kartka okolicznościowa? :)) No dobra, te akurat powstały na zamówienie, więc wyboru nie miałam :)

In Poland, on 21st and 22nd of January we celebrate Grandma's and Grandpa's Day. So, because is really close to this date, today I'll show you cards made for this ocassion. I'll made them for an order.

Karteczki miały być podobne do siebie, dla dwóch babć i dwóch dziadków :)
They were made for two grandmas and two grandpas. A person, who ordered them, wanted them to be similiar.

Dla babć karteczki słodkie, na wzór tej wyzwaniowej. I ze słodkim napisem:
For grandmas - sweet cards made with the inspiration of this card I've made for a challenge. Text means something like "Grandma - I wish you a sweet life".

1.



2.



Razem:
Together:


Przy kartkach "dziadkowych" miałam natomiast pełną dowolność :)
And here, with grandpa's card, there wasn't any inspiration. I've had a free choice, how can I make them. Text means "Grandpa - I wish you, that your dreams become true".

1.



2.



I też razem:
And together:


Zamawiającej się podobały, mam nadzieję, że obdarowanym również się spodobają :)
Ordering person (?) liked them and I hope that all grandmas and grandpas will like them too :)


Miłego wieczoru!!
Have a nice evening!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...