Natolin's Handmade

poniedziałek, 2 stycznia 2012

Szydełkowe czapeczki / Crochet baby hats


Witajcie w nowym roku :)
Dzisiaj dla oddechu od scrapowych i świątecznych kartek i ozdób pokażę Wam coś szydełkowego. Kolejne czapeczki dziecięce, a właściwie dziewczęce. Już nie pamiętam w jakim wieku dziecko ma dany obwód główki, ale te czapeczki mają obwód 42 i 44cm - myślę, że dla półrocznej dziewuszki :)

Welcome in new year :)
Today, to give you a rest from scraps and christmas cards and decouretions, I'll show you something made with crochet. These are baby hats, rather for girls :) I don't remember, how big could be child's head in which age, but these hats  have 42 and 44cm - I think, that they will be good for six moths old baby girl.

Poniższe trzy czapeczki "zaprojektowała" i wykonała moja mama. Zrobione są z włóczki dziecięcej (100% akryl).

My mom has designed and made these three hats. They are made from baby yarn (100% acrylic).

Cytrynowa.
Lemon.



Błękitna.
Blue.



I melanżowa.
Melange.



Wszystkie razem:
And all together:


A tę czapunię zrobiłam ja :) Zmodyfikowałam nieco wzór mojej mamy i wyszła czapka dla, myślę, maksymalnie dwumiesięcznego szkraba.

And I have made this one. I have modified my mom's project and it's a hat for, I think, one or two months old baby girl.



Przyjemnego poniedziałku!!
Have a nice monday!!

3 komentarze:

  1. Jejku jaka rozkosz:))))))))))))))))))
    Tylko dlaczego ja nie znam żadnej małej dziewczynki ;(
    Pozdrawiam życząc wielu słodkości w Nowym Roku;D

    OdpowiedzUsuń
  2. aaale śliczne i słodkie:)
    dziewczynki na pewno będą super wyglądały w takich czapeczkach:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne! a u mnie bratowa spodziewa się dzidzi... trzeba złapać za szydełko :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...