Natolin's Handmade

poniedziałek, 5 marca 2012

Broszki znowu / Brooches again


Pamiętacie moje materiałowe broszki, które ostatnio pokazywałam? Następnego dnia powstały jeszcze trzy :) Ale tak naprawdę miałam ochotę zrobić ich milion!

Do you remember my fabric brooches, that I have show you few posts ago? On the next day I've made another three :) But for real, I wanted to make a million!! :)

Fioletowo-fuksjowa.
Violet - dark pink.



Fioletowo-w paski.
Violet - striped.



W paski-biała w czachy (i tiul z firanki :P).
Striped - white with skulls (and with tull from curtain :P).



Wszystkie siedem broszek razem. Jak tak leżały, kojarzyły mi się z liliami wodnymi. Podobne? :P
And all seven together. When they lay like that, they looked like water lilies, didn't they? :P


Miłego poniedziałku!
Have a nice monday!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...