Natolin's Handmade

wtorek, 17 kwietnia 2012

12 par / 12 pairs


Daaawno nie pokazywałam Wam zwykłej biżuterii z koralików. Co nie oznacza, że nie robię jej już (w sumie wystarczy wejść do sklepu :P). Robię, bo lubię te proste formy i lubią je inni :) Dzisiaj (z małym opóźnieniem - szyłam!!) mam do pokazania dwanaście najnowszych par kolczyków (pisałam o nich w ramach piętnastodniowego wyzwania).
I didn't show you, for a long long time, my simply jewellery made from beads. But it doesn't mean, that I don't make things like these. I make, because I like their simplicity and others like it too :) So, today (with being a little bit late - I've sewed today!!) I'll show you the latest and newest twelve pairs of earrings (I've wrote something about them in one of 15 day challenge posts).

Dwie pary orientalne:
Two pairs a little bit oriental:



Kolekcja czterech prostych par w jaskrawych kolorach (prócz jednej):
Collection of four pairs in vivid colours (except one pair):





Kolekcja trzech par ze zrobionymi przeze mnie koralikami fimo - nie są idealne, bo to moje pierwsze, ale prezentują się całkiem nieźle :)
Collection of three pairs with beads made by me from fimo clay - they're not ideal (these are my first fimo beads), but I think, that they look nice in earrings :)




I kolekcja trzech par z zawieszkami:
Collection of three pairs with charms:




Spokojnej nocy i przyjemnej środy!! 
Have a good night and nice wednesday!!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...