Natolin's Handmade

środa, 4 kwietnia 2012

15 dni / 15 days


Na blogu pewnej Uli (na pewno ją znacie, ja ją dopiero poznałam) pojawiło się wyzwanie fotograficzne. Piętnaście dni - piętnaście fotografii. Pomyślałam, że może warto zrobić coś innego, ciekawego :) Mam osobnego bloga ze zdjęciami, ale te wyzwaniowe pojawiać się będą tutaj - może trochę na zasadzie przedstawienia się? Blog w tym roku skończy trzy lata, a Wy chyba mało o mnie wiecie. Bo i mało o sobie piszę, a może wypadałoby więcej? Myślicie, że to dobry pomysł?

On Ula's blog there's a photo challenge. Fifteen days - fifteen photos. I thought that is a good idea to do something different and interesting. I have another blog with my photos, but these photos I will be showing here - something like introducing myself to you. This blog will be three years old this year, but I think that you don't know a lot about me. So, here's a chance to know more :) Is this a good idea? What do you think about it?

Tak wygląda plan zadań na najbliższe dwa tygodnie:


Jako, że dzisiaj już czwarty, to muszę nadrobić troszkę :P
This challenge has began on 1st april, so I have four days to catch up.

Dzień 1 - własny portret:
Day 1 - self portrait:


Nie cała ja, a moje oko i kawałek nochala :) Lubię oczy,. Kiedyś jak dużo malowałam, to też często były to oczy albo stanowiły jeden z głównych elementów obrazu.
Just my right eye and a piece of my nose :) I like eyes. When I was younger and I have painting a lot, I've painting eyes - they were often one of the main elements.

Dzień 2 - ulubiony kolor:
Day 2 - favourite colour:


U mnie niezmiennie i od bardzo, bardzo dawna to czarny :) Choć w moich hendmejdach tego nie widać, ale to już dłuższa historia :)
I love black for a long, long time :) But you can't see this love in my handmade products - but it's a long story why :)

Miłego przedpołudnia! Ja pewnie się tu jeszcze dzisiaj pojawię z kolejnymi dwoma zdjęciami :)
Have a nice day! I'll be back here for showing you another two photos for this challenge.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...