Natolin's Handmade

czwartek, 19 kwietnia 2012

Czarny i biały / Black and white


Hmmm, wczoraj postu nie napisałam, dzisiaj z opóźnieniem - wstyd!! :))) Z opóźnieniem, ale jest. Pokażę Wam na co się ostatnio porwałam. Ponieważ od jakiegoś czasu miałam ogromną ochotę zrobić prawdziwe LO, postanowiłam w zeszły piątek zajrzeć do Scrapujących Polek i okazało się, że wytyczne aktualnego wyzwania baaardzo mi odpowiadają. A jak widać, rzadko robię scrapy - trochę dlatego, że jak na razie za duża dla mnie ta powierzchnia, no a przede wszystkim trzeba trochę więcej materiałów zużyć, a ja skompiradło jestem :D
Hmmm, yesterday I didn't write nothing, today I'm late with post - shame on me!! :))) A post is a little bit late, but is :) I'll show you, what I've done. I wanted for a long time to make real LO, so I decided to look to  our polish scrap forum on last friday and I liked guidelines (?) of current challenge. As you can see, I don't make a lot of layouts, maybe one for year, so it really was a chalenge for me :)

W każdym razie zabrałam się ochoczo do pracy. I nie było tak źle, jak myślałam. Wytyczne: LO ma być w kolorze czarnym, białym i szarym, mogą się na nim znaleźć niewielkie elementy o innej barwie, należy użyć stempli i kolorowego zdjęcia. Moje LO z tego przepisu wyszło tak:
I've started to work with it and it wasn't so hard as I thought. Guidelines: LO must be in only three colours - black, white and gray, you can use little elements in other colours, but not too much, you must use stamps and colourful photo. My scrap looks like that:




Spokojnego wieczoru!!
Have a nice evening!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...