Natolin's Handmade

poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Rodzina / Family


Ha! To już dziewiąty dzień wyzwania!! Dzisiejszy temat to "rodzina", a moja interpretacja wygląda tak:
Hurray! It's already 9th day of photo challenge!! Todays topic is "family" and that's how my interpretation looks like:


A na dokładkę jeszcze ostatnie ozdoby wielkanocne, jakie w tym roku zrobiłam. 
And in addition - last easter decoration, that I have made this year.

Filcowane jajeczka na patyku.
Needle felted eggs on sticks.


Podstawki pod jajka. 
Egg holders.


Przyjemnego poniedziałku!
Have a nice monday!



1 komentarz:

  1. jak kolorowo! i jak serdecznie ;) jaja w świetnych kolorach ,ja mam też ale tylko niebieskie:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...