Natolin's Handmade

środa, 15 sierpnia 2012

Księga gości II


I dzisiaj znowu wracam do tematu ślubnego. Kolejna księga gości, tym razem wykonana na ślub, o którym już Wam pisałam nie raz :) Miała pasować do TYCH zaproszeń. Format 20x30, 40 białych kart plus karta tytułowa.

Przód.


Tytułowa.


Całość spięta dwoma białymi kółeczkami.


Brokatowane zawijaski.


I glossy na literkach.


Co więcej, mam informację, że moja księga gości okazała się mega wytrzymała - to, że przeżyła obiad rodzinny, to normalne, ale potem ruszyła na Woodstock!! :)

A ze my w temacie morskim, to w ramach muzyki środka (czyli w środy, jakby ktoś nie wiedział) mam dla Was jedyną szantę, jaka mi się podoba:


Spokojnej środy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...