Natolin's Handmade

poniedziałek, 27 sierpnia 2012

Pudełko


Z początkiem nowego tygodnia wracamy do tematów ślubnych :)) Już chyba w nich całkowicie utknęłam, ale w sumie nie narzekam :))

Pierwsze z pudełek na ślubne fotografie. Pomieści 100 zdjęć 15x20 czy 13x18 albo 200 w formacie 10x15 (wszystkie wykonane przeze mnie pudełka mają taką "pojemność"). Idealne również jako schowek na ślubne pamiątki czy kartki z życzeniami. 

W odcieniach niebieskiego.



Literki, zawijaski i gołąbki pokryte oczywiście brokatem :) Powiem Wam, że złapałam ostatnio fazę na brokatowanie tekturowych ozdób - o czym jeszcze na pewno się przekonacie :)




A tu jeszcze parę fotek "stylizowanych" :)



I moja ulubiona:


No, to udanego poniedziałku!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...