Natolin's Handmade

czwartek, 13 września 2012

Folder IV


I kolejny folder dzisiaj. W wersji pudrowej, pastelowej i baaardzo delikatnej. Na cudnych papierach autorstwa Anai (7 Dots Studio). Przyznam się szczerze, że pierwszy raz miałam okazję z nimi pracować :)

Przód.


Środek na dwie płyty. A czy mówiłam, że w międzyczasie zakochałam się we wszelkiego rodzaju kropeczkach? 


I tył.


I parę szczegółów. Zawijaski pokryte oczywiście brokatem, ale tym razem innej firmy, więc nie jest aż tak go dużo :) Literki mają glossy accents na sobie :)



Miłego dnia, jeśli tylko przy takiej pogodzie się da :)

1 komentarz:

  1. Przepiękne robisz te kartki!!!
    Napatrzeć się nie mogę.... są śliczne :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...