Natolin's Handmade

czwartek, 25 października 2012

Idą Święta?


Nie, na szczęście jeszcze dwa miesiące, zanim przyjdą. Nie jestem zwolenniczką robienia, a tym bardziej męczenia ludzi świątecznymi wyrobami już od sierpnia czy września. Dlatego też, jak dotąd zrobiłam tylko jedną świąteczną kartkę (pisałam o niej TUTAJ) i dzisiaj ją Wam pokażę, a następne powstaną dopiero za jakiś czas, a pokażę je pewnie nie wcześniej niż w grudniu :)

Tę zrobiłam dla wypróbowania świątecznej bazy kartkowej :) Wykonana w klasycznych kolorach świątecznych, z piękną serwetką i obrazkiem z Galerii Papieru oczywiście.


Tak jak i wczorajsze kartki na chrzciny, ta też ma maszynowe przeszycia i jest dość przestrzenna.


Obrazek ozdobiony transparentnym i białym brokatem. No i są też kryształki :)


Kryształki, brokat Stickles w kolorach Stardust i Frosted Lace oraz papier Pink Paislee Nantucket Lobster Bisque (ten w krateczkę) ze sklepu scrap.com.pl

Myślicie, że faktycznie będzie padał śnieg od jutra?
Przyjemnego czwartku!!

1 komentarz:

  1. ooo kako je lepa; všeč mi je ker motiv kuka zgoraj čez rob čestitke!
    Morda si sposodim tvojo krasno idejo :-))

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...