Natolin's Handmade

poniedziałek, 15 października 2012

Zakochane matrioszki


Dawno nie robiłam filcowych matrioszek. Jakoś tak nie miałam na nie weny, zwłaszcza, że gdzie nie spojrzę same filcowe matrioszki. Ale ostatnio, jak napadło mnie na szycie z filcu powstały również dwie babuszki na breloczkach.

Wyglądają zupełnie inaczej niż poprzednie, bardziej są podobne do dużych ślubnych lal, które kiedyś robiłam. Mają duże buzie, a zamiast kwiatów - kwitnące serduszka :)


Kremowa.



Amarantowa.



Co do siedmiodniowego wyzwania Uli, to niestety ostatniego dnia poległam. Coś mnie zaczyna rozbierać i kompletnie nie miałam pomysłu na interpretację tematu "ulubione w weekend", ale cieszę się, że wytrwałam chociaż sześć dni :) Natomiast widziałam, że Antilight organizuje zupełnie inne wyzwanie fotograficzne ---->KLIK. I zamierzam je zrealizować w najbliższy czwartek, bo naprawdę będę miała co fotografować :D
Miłego dnia!



4 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...