Natolin's Handmade

piątek, 9 listopada 2012

Coś dla siebie


Czasem trzeba zrobić coś dla siebie. Trochę, żeby znowu nie było, że szewc bez butów chodzi, a trochę też dla reklamy :) Zrobiłam więc dla siebie mitenki w komplecie z broszką do płaszcza.

Komplet wykonany z ciekawej, kudłatej, wełniano-akrylowej włóczki z kolorową i metalizowaną nitką. Wybrałam ją, bo czarnych mitenek i rękawiczek mam sporo, więc te z jaskrawymi dodatkami się wyróżniają.


Motek ma mały metraż, więc prawie cały wyszedł na mitenki. Szkoda mi było jednak tej resztki, więc zrobiłam broszkę. Zwłaszcza, że zawsze do jesiennych i zimowych płaszczy mam coś przypięte :)


A tak wyglądają na łapce.



Przyjemnego piątku!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...