Natolin's Handmade

środa, 5 grudnia 2012

W beżach


No to powracamy do tematu świątecznego! W ciągu ostatnich paru dni przybyło kilka kartek z tej okazji i dzisiaj będą dwie z nich. Wykonane z jasnych papierów, z mniej standardowymi dodatkami kolorystycznymi.

Pierwsza z granatową kokardą i złotą brokatową bombeczką.



Zdjęcia nie są tak ostre, jak mi się wydawało, że są, ale za to jasne mimo pochmurnego nieba. Kolory wzięłam od Uli STĄD. Chociaż, jak teraz doczytałam, w palecie miały być szarości. No nic - u mnie na ekranie wyglądało na sprane odcienie błękitu i granatu :) Bądź co bądź, bez zainspirowania się paletą Uli, nie zrobiłabym tej kartki :D


Bombka posypana gęsto złotym brokatem - to chyba bardzo modna technika w tegorocznych pracach świątecznych :)




Idąc za kontrastowym ciosem machnęłam drugą karteczkę w podobnym stylu. Ozdobioną fioletową choinką i pasującą do niej tasiemką.


Choinka bziknięta glimmer mistem i pomazana brokatem (bo błysku nigdy za wiele!).




A do tego moje nowe piękne ażurowe serwetki :) Uwielbiam je równie mocno, co brokat :D



Przyjemnej środy! Ja po dwóch dniach przerwy wracam do klejenia tematów... nie, nie świątecznych, a ślubnych :)

1 komentarz:

  1. Bardzo mi się podobają obie, ale pierwsza jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...