Natolin's Handmade

czwartek, 17 stycznia 2013

Dla Babci


W poniedziałek Dzień Babci! Czy macie już przygotowane upominki i kartki z życzeniami? Ja zrobiłam kilka sztuk. Dzisiaj pokażę Wam dwie "babcine" :)

Karteczki wykonane z pięknej kolekcji UHK Gallery "Herbata z malinami". Różnią się między sobą dosłownie detalami, ale się różnią :) Wszystkiego mają dużo - warstw, ozdób, koronkowe serwetki i przeszycia, no po prostu zatrzęsienie :)


Kartka nr 1.





I kartka nr 2.





Prawda, że niewiele się różnią? Dlatego są idealne dla posiadaczy dwóch babć - nikt nie będzie poszkodowany :) Obie karteczki zgłaszam na wyzwania w UHK Gallery i scrapki.pl.

A dla Was też coś mam. Jeśli jeszcze nie zrobiliście kartek dla babć, to częstujcie się moimi napisami wykorzystanymi w tych i kolejnych kartkach :)


Napisy zapisane są w formacie jpg (wielkość 400x640, czyli około 11x17cm - można do woli zmniejszać). Jeśli ktoś z Was z nich skorzysta, to będzie mi miło, jeśli podlinkuje to w komentarzu :)



Jutro będzie "dziadkowo" :) Miłego dnia!!!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...