Natolin's Handmade

środa, 23 stycznia 2013

Królewska czerwień


Mocny, zdecydowany odcień czerwieni, zwłaszcza w połączeniu ze złotem, zawsze przywodzi na myśl królewskie pokoje czy szaty.


Takie połączenie użyte w projekcie np. ślubnym, dodaje mu elegancji, nawet jeśli ozdoby są skromne. I dzisiaj mam dla Was kolejny komplet ślubny składający się z folderu i pudełka, właśnie w takim połączeniu kolorystycznym.


Samo pudełko jest w pięknym odcieniu złota. Wykorzystałam tutaj papierki z Galerii Rae. Podobny komplet zrobiłam już jakiś czas temu - TUTAJ. Tym razem jednak wybrałam mniej wzorzyste papiery z całej kolekcji.



Tekturkowe napisy i zawijaski pomalowałam farbą akrylową w podobnym do pudełka odcieniu.



Folder też skromny, bo przy złocie nie trzeba aż tylu ozdób i wzorów :)


Tutaj wykorzystałam piękny ornament ze Scrapińca, natomiast przy pudełku po raz kolejny Scrapiniec zdradziłam na rzecz wycinanek z Wycinanki :))


Wnętrze bez złotych dodatków, jedynie z sentencją z tej samej kolekcji.



Miłego dnia!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...