Natolin's Handmade

poniedziałek, 25 lutego 2013

Album w malinach


W poprzednim tygodniu pisałam Wam o albumach, które wykonałam dla pewnej pary. Albumy były dwa, bo dla rodziców na prezent. Ale powstał również trzeci album dla tej pary - z tymi samymi zdjęciami, ale nieco inny. Miał chociaż troszkę pasować do folderu, który wykonany był z bardzo starej kolekcji ILS.

Postanowiłam wykonać go z kolekcji UHK "Herbata z malinami". W ogóle w ostatnich projektach ślubnych dużo tego UHaKowa u mnie :)

Oto i on:



Strona tytułowa:



I dalej.

















Która oprawa tych zdjęć się Wam bardziej podoba? Malinowa czy brzoskwiniowa? Ja powiem szczerze, nie mogłabym się zdecydować :)

A i zapraszam Was do obejrzenia paru zdjęć moich hiacyntów TUTAJ


Przyjemnego poniedziałku!

1 komentarz:

  1. Hah nie wiem, takie mieszane kolory są bardzo ładne tym bardziej, ze one pasują do siebie :) cudowny album. :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...