Natolin's Handmade

piątek, 22 lutego 2013

Kwadratowy piątek


Wreszcie skończyłam jeden z moich projektów kwadratowych! Co prawda, ten najważniejszy i największy wciąż leży odłogiem i chyba nie uda mi się skończyć go tej zimy, ale w międzyczasie powstały dwa inne - między innymi ta poducha.



Wykonałam ją z tego, co mi zostało po kwadratach od koca. Po pierwsze dlatego, żeby się włóczka nie zmarnowała, a po drugie, jak już skończę koc, będzie do niego pasowała :)



A zapinana jest na takie guziole świetne:


Przyjemnego piątku moi Czytaczo-oglądacze! :)

2 komentarze:

  1. Przepiękne kolorki!!! na i jakie fantastyczne wykonanie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajnie dobrane kolory!
    podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...