Natolin's Handmade

środa, 6 marca 2013

Album plenerowy


Dzisiaj mam dla Was ostatni już album wykonany dla tej samej pary. Album jest w tym samym formacie, co poprzednie - 30x30. I też wykonany na papierach UHK - jakoś tak wyszło, że te papiery bardzo mi do nich pasowały.

Album z sesji plenerowej.




Wybrałam papiery z kolekcji Le Journal. Gazetowe wzory idealnie pasowały do miejskiego stylu zdjęć.




Na "lewych" stronach pojawiły się stemple, na "prawych" tekturki.



Wszystko postarzone, przyciemnione, podrasowane vintydżowo :)


Urocze kopry z Wycinanki świetnie pasują do części zdjęć w parku.


 








Made with love!
 

A jak u Was z pogodą? W Warszawie cudne słońce i całkiem ciepło. Aż żal, że od jutra znowu ma powrócić zima... Korzystajcie ze słonka!

A na koniec jeszcze trochę słonecznej muzyki:



1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...