Natolin's Handmade

wtorek, 26 marca 2013

Zlot scrapbookingowy 2012


 Ogłoszona jest już data tegorocznego spotkania, a tymczasem ja dopiero skończyłam swój album z zeszłorocznego zlotu. Pewnie już nawet wszyscy zapomnieli, jaki był Zlot w Warszawie w 2012 :)

Album leżał dłuuugo rozgrzebany, zaczęty, ale bez pomysłu i chęci na skończenie. Ale w końcu się za niego wzięłam. W międzyczasie stwierdziłam jeszcze, że muszę dodrukować kilka zdjęć :P I oto jest:



I zaglądamy do środka. Na początek Lejdi i moje ulubione z nią zdjęcie :)



A tu też i Marysza się załapała :)


A kto Lejdi nie zna z wyglądu, może w moim albumie poznać jej obecność na zdjęciach po czymś zupełnie innym. Neonowy róż! Na stronach, na których jest owa kobitka pojawiło się sporo jaskrawych dodatków :P


Strona następna - kupowanie! W albumie wykorzystałam różne ścinki materiałów, ale też ulotki i wizytówki zebrane podczas tego zlotu (i z 2011 roku też :P) oraz różne inne szpargały. Tu na przykład widzicie Sodaliciousowe zdjęcie i okrągłą metkę w grochy.



A teraz strony z Drychą! Tu znalazła się dryszkowa wizytówka, którą dostałam od niej kilka lat temu i dryszkowy tag, który do czegoś był przyczepiony, ale już nie pamiętam do czego :P



Strona o tworzeniu na miejscu. Przy stole The Scrap Cake, stąd te babeczki, ale inne wizytówki też są.


I jeszcze trochę tworzenia i widok na fajny dach Fortu.


A pod zdjęciem dachu:


I ostatnie strony. Tu coś o wygrywaniu :)


To białe to papierowa torebka, w którą zapakowane były stemple, które wygrałam. A pod nią jeszcze jakieś kolorowe ulotkowe ścinki :)

 

I zadek. Obklejony kawałkiem ulotki z Magicznej kartki :)


Uff, wreszcie udało mi się jakoś opakować te wspomnienia. Mam nadzieję, że w tym roku będą jeszcze lepsze  :D A album zrobiłam w ogóle na bazie szarych kopert. A jak koperty to poczta, a jak poczta to wyzwanie na blogu Przyklej to!.



Miłego dnia!

3 komentarze:

  1. świetny albumior!!!! ojjj fajnie sobie tak teraz przypomnieć ten zlot :D pierwsze spotkania na zywo w moim przypadku :D jest co wspominać :D no i ofkors Lejdi i jej neonowy róż :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny albumik :) Dobrze, że oprawiłaś te zdjęcia, bo pewnie nie długo zacznie się kolejny zlotowy sezon :)
    Dziękujemy za udział w konkursie!
    Pozdrawiam,
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. mój album ze zlotu ciągle czeka, więc w porównaniu do mnie i tak super szybko sobie poradziłaś :D super!

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...