Natolin's Handmade

piątek, 19 kwietnia 2013

Kwadratowy piątek


No, myślę, że będzie to ostatni post z serii "kwadratowy piątek". Właśnie ukończyłam swój wielki projekt - koc z kwadratów "granny square"! Jestem bardzo dumna, choć trwało to zdecydowanie za długo. Ciężko coś szybko skończyć, jeśli się na to nie ma czasu, nie? :) Chciałam go skończyć do końca zimy i zima na mnie czekała (za co cały świat przepraszam :P), a skończyłam go przedwczoraj, kiedy zrobiło się już wiosennie i ciepło.


Praca nad nim zajęła mi rok - TU jest pierwszy post, resztę możecie prześledzić klikając etykietę "kwadratowy piątek" :) 


Ciężko sfotografować coś tak dużego, więc wybaczcie mi zdjęcia :)




Tu widać go prawie całego, ale zdjęcie dość niechlujne :P


Oczywiście żartowałam z tym ostatnim postem o kwadratach. Przecież jeszcze nie raz coś zrobię z tej formy szydełkowania, pewnie zdarzy się jakiś kurs itp. Poza tym syn mój powiedział, że mam mu zrobić taki koc, tylko żeby był większy, żeby zakrywał od stóp do głowy :) Ten jest minimalnie przymały :)

Udanego piątku!

1 komentarz:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...