Natolin's Handmade

czwartek, 2 maja 2013

To już maj!


No właśnie, tak ten czas leci, że to już maj. Mam dla Was z tej okazji kalendarz na pulpit do pobrania. Tym razem fotograficzny z pięknymi pąkami magnolii. Zdjęcie jest bardzo duże, ale oczywiście w razie potrzeby, możecie je zmniejszyć :)


(kliknij w zdjęcie, potem w otwarte prawym przyciskiem, wybierz z menu "zapisz grafikę jako")

Ja postanowiłam zrobić sobie małą przerwę od blogowania, pisania postów na fanpage'u itp. itd. Trochę to po prostu z nadmiaru, a trochę z choróbska, co mnie w poniedziałek dopadło. Ot, taka wspaniała majówka... Wam życzę dobrej pogody i dobrego zdrowia na te kilka wolnych dni, które jeszcze zostały :*

2 komentarze:

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...