Natolin's Handmade

niedziela, 9 czerwca 2013

Lato (7 dni)


Lato to moja ulubiona pora roku, nawet jeśli jest zimne i pada :) Ale od jakiegoś czasu to się chyba zmienia i nasze polskie lato robi się całkiem tropikalne :) Tak jak teraz (ja wiem, to jeszcze nie lato, ale już tuż-tuż) - jest gorąco, a z nieba leją się hektolitry deszczu i grzmi. Ale za to jak pięknie wszystko porosło:


Ursynów tonie w zieleni!

I przebrnęłam przez cały tydzień wyzwania - to już ostatni dzień :) Dałam radę! Miłej niedzieli!

3 komentarze:

  1. Krasna fotka :-))
    Tudi meni je poletje najlepši letni čas!
    Ko bi le bilo več toplih dni v letu, kajne :-))Pozdravček iz Slovenije

    OdpowiedzUsuń
  2. masz rację wszystko bujnie rośnie i jest taka intensywna zieleń

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...