Natolin's Handmade

środa, 19 czerwca 2013

Różowe


Wiem, wiem, upał jest, więc trochę nie w temacie, ale muszę :) A o co właściwie chodzi? Ano, o szydełkowe czapeczki. Jest gorąco i się takich nie zakłada dzieciom, ale u mnie powstają właściwie przez cały rok, więc mam co pokazywać :) Teraz też już powstają powoli z myślą o jesieni :P

Dwukolorowa.



Amarantowa z dodatkiem wanilii.



Amarantowa z zielonym.



I znów amarantowa z wanilią.



Malinowa z amarantem.



I znów :)



I na koniec jasnoróżowa z maliną.



Ufff, tak różowo, że aż słodko. Ale cóż poradzić, że mimo mody na brak różu w dziewczęcych strojach, małe księżniczki wciąż kochają ten kolor :)
Miłego dnia!

Aha, na moim blogu mam parę fotek balkonowych kwiatów w wersji podrasowanej :) Na balkonie


O matko, tu też róż :D



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi bardzo miło, jeśli coś do mnie napiszesz :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...